🔰مراسم جشن دهه فجر و آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تقدیر از همکاران بازنشسته ۱۴۰۲ و برگزیدگان مسابقات فرهنگی و ورزشی در شرکت کشت و صنعت محیا برگزار شد.
🔹️به گزارش روابط عمومی شرکت محیا؛ به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، آئینی با حضور رئیس اداره کار شهرستان آبیک ، مدیران و کارکنان محترم شرکت به همراه برنامه‌های متنوع در نمازخانه شرکت محیا برگزار شد.
🔹️در این مراسم حجت الاسلام یاری از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی تبیین و تشریح کرد و در خصوص سیره معصومین خاصه امیرالمؤمنین علی (ع) و پیامبر اکرم (ص) مطالب ارزشمندی ارائه و مورد استفاده مخاطبان حاضر در مراسم قرار گرفت.
🔹️مهندس احمدی مدیرعامل شرکت محیا در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و عرض خیر مقدم به مهمانان ، اهم دستاوردهای سال 1402 شرکت محیا در حوزه‌های مختلف دامپروری، کشاورزی،باغات، گلخانه گزارشی ارائه نمودند و همچنین اهداف و طرح های در دست اقدام در سال 1403 توسط ایشان بیان گردید .
🔹️در پایان مراسم از بازنشستگان 1402 شرکت محیا و برگزیدگان مسابقات فرهنگی و ورزشی با اهداء هدایای به رسم یاد بود تقدیر شد.